ØYESTAD IF

Allianse Fotball – Treningsavgift og kontingent 2016 fastsatt på årsmøte mars 2016

Alle klubbmedlemmer måbetale medlemskontingent på kr 300,-

I tillegg må alle spillere betale treningsavgift.

DERE VIL FÅ TILSENDT MAIL/SMS MED BESKJED OM Å GÅ PÅ WWW.MINIDRETT.NO NÅR KONTINGENTENE ER SENDT UT!!
DER KAN DERE BETALE.

1. purring vil bli sendt ut etter forfall. Denne kan da bli sendt ut med 100 kroner fakturagebyr, hvis den må printes, konvolutteres, frankeres og sendes.

Les mer om MINIDRETT her: Litt om MINIDRETT!

Etter 15. mai vil det ikke være anledning til å være med på treninger eller andre aktiviteter om ikke treningsavgift og kontingent er betalt.

Satser for 2018 (treningsavgift + medlemsavgift + forsikring (A-lag og Veteran)

Lag Treningsavgift Kontingent Forsikring Sum
Støttemedlem300300
GJ7+8+9 1400300 1700
GJ10+11+12 1400300

GJ13-14

19503002250
GJ15 og eldre22003002500
A-Lag herrer3200  300 450 3950
Veteran
300 280580

Forsikringen gjelder kun for medlemmer av klubben. Det er derfor svært viktig at kontingenten blir betalt så snart som mulig når den foreligger på e-mail. A-lag og veteran betaler forsikring via klubben. Dette var tidligere en individuell forsikring. Øvrige spillere er dekket av forsikringer via Norges Idrettsforbund og Norges Fotballforbund.

Krav på refusjoner:

Vi har endret litt på systemet for medlemskontingenter. Man skal ikke betale mer enn før, men man må sende inn egen refusjon for følgende to situasjoner:

• Hvis man har mer enn to familiemedlemmer som betaler medlemskontingent, så kan man sende inn vedlagte refusjons-skjema. Hvis man har 3 familiemedlemmer som har betalt kontingent, kan man sende inn refusjon for 300,- . Hvis man har 4 familiemedlemmer som har betalt, kan man sende inn refusjon for 600,- etc.
  • Hvis man er trener for egne barn, kan man sende inn samme skjema for refusjon tilsvarende treningsavgiften for ett barn.

Det innebærer at alle må betale mottatt faktura for treningsavgift og kontingent, og så sende inn refusjons-skjema til økonomiansvarlig for å få tilbakebetalt deler av kontingent eller treningsavgift hvis man har krav på det. Vi gjø dette for å sikre at vi har oversikt over innbetalinger og håper at det ikke er til besvær for noen. Refusjons-skjema finner du her!

Grasrotandelen:

Husk å registrere ditt spillekort på Øyestad IF Allianse Fotball neste gang du tipper fotball, lotto, joker, extra, keno etc.

Da går en andel av spillebeløpet rett i kassen til Øyestad Fotball, dette kommer da spillerne til gode.