Oppstart fotball 6 - åringer

Vis kart

Gutter og jenter født 2013 ønskes herved velkommen til fotballgruppen i Eikanger IL.

Trening vil foregå på klubbens anlegg (Ostereidet kunstgress) kl 17:00-18:00 onsdager.

Første trening for 6 åringer starter onsdag 21 august kl 17:00. Oppmøte Ostereidet kunstgress.

Alle må ha treningstøy og fotballsko. Husk leggskinner og drikkeflaske.

2013 kullet vil bli trent av 2 ungdommer som spiller på Eikanger IL G14.

Trenerkoordinator Helge Rasmussen som også er trener for G14 og Team Nordhordaland G14 vil også være med å bistå i treningen.

Barnefotballens verdigrunnlag:

Barnefotballen bygger på Norges Fotballforbunds visjon om fotballglede, muligheter og utfordringer for alle, uavhengig av ferdighetsnivå, treningsiver, alder, kjønn og kulturell bakgrunn. Det betyr at alle barn skal få et godt fotball-tilbud tilpasset sitt behov, modning og ferdigheter.

Grunnfilosofien er at alle barn skal gis like muligheter til å kunne delta i fotballen.

For å si det på en annen måte: alle spillere er like mye verdt!