Bedriftsserien i Fotball Trondheim

Vis kart

Info om seriespillet

Seriespillene gjennomføres i perioden april – juni, og august – oktober.

Kampene spilles på våre baner på Eberg mandag til torsdag, og søndager i tidsrommet 1700 – 2300. Fredag og lørdag avvikles ingen kamper.

Alle kamper avvikles på Eberg kunstgress.

Hvert lag spiller ca 12-14 kamper pr. sesong.

Klasseinndeling:

7’er serie Herrer, (15 år - )

7’er serie Damer, (15 år - )

7’er serie Mix, max. 4 herrer på banen samtidig (15 år - )

7'er serie Oldboys - Over 30 år  (Laget kan ha inntil 2 underårige spillere)

7’er serie Veteran - Over 40 år (Laget kan ha inntil 2 underårige spillere over 35 år)

7’er serie Superveteran - Over 50 år (Laget kan ha inntil 2 underårige spillere over 40 år )

5’er serie Herrer (15 år -)

5’er serie Mix, max 3 herrer på banen samtidig (15 år -)

5’er serie Damer (15 år -)

Spilltider:

Herrer, Damer og Mix, 7dentliga: 2 x 30 minutt

Oldboys og Veteran:  2 x 25 minutt

Superveteran og 5’er serie:  2 x 20 minutt

Hvem kan delta

Alle over 15 år kan delta på et bedriftslag.

Aktive spillere over 30 år kan delta.

Aktive spillere under 30 år som arbeider for den bedriften den representerer kan delta.

Serien er åpen for Bedriftslag og Aktivitetslag med tilknytningsavtale

Deltagelse i fotballserien fordrer at laget enten:

- Laget er tilsluttet et Bedriftsidrettslag
Dette innebærer at alle lag skal ha tilknytning til en bedrift/virksomhet for å kunne delta. Det er satt krav til at minst 1 spiller må være ansatt i den bedrift/virksomhet som laget representerer. Utover dette kan man ha med hvem man ønsker på laget, unntatt aktive spillere under 30 år.

- Aktivitetslag.

Har dere ikke en bedrift man kan representere er alternativet og tegne en tilknytningsavtale som aktivitetsgruppe. Dere kan med en slik avtale delta i bedriftsserien, men man mister rettighetene/medlemsfordelene som et bedriftslag har.

Priser påmelding:

Early Bird pris: Alle som melder på laget i perioden 6.2. til 13.2. får kr. 700,- i rabatt på ordinær påmeldingsavgift.

Ordinær påmeldingsavgift:
7’er Herrer, Damer og Mix, kr 8200 pr. lag
7’er Oldboys og Veteran, kr 7500 pr. lag
7’er Superveteran, kr 7000 pr. lag
5’er, kr 6000 pr. lag

Påmeldingsfrist 30. Juni 2020!

COVID-19 har gitt stopp for bedriftsfotball på forsommeren, men vi tror på muligheter fra høsten. Lag som ikke rakk påmelding til sesongen kan nå sikre seg plass i høstserie. Selvfølgelig med forbehold om at det blir gitt tillatelse fra helsemyndighetene.

Prisene inkluderer baneleie, administrasjon, dommerutgifter og generelle seriekostnader.

Forsikring er ikke inkludert. Det er lagenes ansvar å sørge for at spillerne er forsikret. Vi anbefaler bedriftsidrettens egen lagsforsikring. Les mer om forsikringsordningen i link øverst på hjemmesiden vår.

Lag som trekker seg etter at kampoppsettet er sendt ut, vil ikke få refundert serieavgiften.

Påmelding
Påmelding åpnes 6.februar kl. 1200. Dette gjøres i TA-TurneringsAdmin. Dersom dere har spesielle preferanser for når dere kan spille, så gjør en merknad om dette ved påmelding av laget.  (Noen ukedager dere ikke har mulighet? Må dere ha utvidet sommerferie/høstferie?) Ønske om divisjon/endring av divisjon må også fremkomme. Det er svært vanskelig å endre kampoppsettet etter at det er sendt ut.

Nye lag, og de som ennå ikke har opprettet profil i Min Idrett tar kontakt med Lillian Skrødal Nervik: Lillian.Skrodal@bedriftsidretten.no